Sunday, September 5, 2010

在机场

现在在KLIA...
吃着面包,喝着柠檬茶 @.@
11.3pm的飞机前往北京。

嗯..虽然不是第一次一个人出国,但是我一直想哭...泪水就不经意地留下来...
我是怎么了。。。傻了....
原来我这么差劲......

为了梦想...说了这么多年...
现在踏出真正的第一步时,却是这么懦弱....和对家人的不舍。。
听到他们的声音,眼泪就开始要泛滥......差劲啊!!!!
要坚强!!!! 还有我亲爱的家人和这么多朋友在支持我。。。

3 comments:

  1. 北京很远..晶晶,你比我勇敢多了.. =)

    ReplyDelete
  2. jing jing.. jiayou! i know u feeling .. u have to be brave jst like me.. i step out my 1st step.. i been thru that.. u will realise u re very ahead from everyone to reach the goal & u will be very proud of urself & we gangs will always be at ur side!! gambeteh!!

    ReplyDelete
  3. add oil ah!!! u can do it! we all support u~

    ReplyDelete